23-06-2015, 21:19
|
Forum Regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by René
Wat ik nooit echt begrijp met dit soort topics.....waarom niet eerst eerst goed onderhoud uitvoeren, voordat je een topic als dit opent en andere dingen gaat verdenken...
|
Ik heb zelf 2 linkerhanden, en zelf helaas geen kaas gegeten van motoren of techniek hoe graag ik dat ook zou willen. Ik vind het heel erg leuk om er aan te knutselen met mijn vader, die weet er gelukkig wel wat meer van maar hij weet ook niet alles.
Over het onderhoud, vorige jaar nog de cilinder kop laten reviseren en er oplaten zetten, bijna alle leidingen laten vervangen, alle pakkingen etc laten nakijken/vervangen en tank ook 102 benzine omdat dat beter voor de motor zou moeten zijn, dus ik vind persoonlijk dat ik redelijk mijn best doe om zo goed mogelijk onderhoud aan de auto te doen/laat plegen.
Heb dit topic geopend omdat zoals ik eerder al zei, er niet veel verstand van heb. Dus ik had ook geen idee wat het had kunnen zijn en had graag de ideeën van mede forumleden willen horen zodat ik een idee had waar ik naar kon zoeken of waar ik naar moest zoeken. Ik als student zijnde kan het me niet veroorloven om de auto een twee dagen bij een garage neer te zetten om hen met een vage omschrijving de hele auto te laten controleren en dan hopen dat ze iets vinden. Samen met mijn vader kan ik de contactpunten wel vervangen, samen met de andere dingen. Hij hoeft nu alleen naar de garage om afgesteld te worden, dat kan ik me als student nog wel veroorloven omdat dat qua uurloon wel mee zal vallen.