Goed, gister een pakketje van Plastics4Performance binnen gekregen

Expres voor een van de vooraanstaande leveranciers van lexaan ramen gekozen, ook omdat zij de enige waren met een bond-in kit, hier mag je dus wel kwaliteit verwachten..!
Het is dus een lexaan ramen set die je vastkit ipv in rubbers of met popnagels. Doos opengemaakt, ziet er op het eerste gezicht allemaal goed uit, nette zwarte rand om de ramen heen, mooie sliders in de zijramen:
Vandaag de ramen eens proberen op de auto om te zien hoe ze passen!
Eerst de achterklep eens gepast, omdat ik even wilde weten hoeveel van de achterklep rond het raam nog zwart gemaakt moest worden:
Hmmm, dat past dus echt voor geen meter..

Ten eerste past ie rechts op de foto gewoon niet in het gat, en ten twee zitten er, op de punten waar ie wel past, enorme kieren..
Dus.. het zou nog kunnen komen doordat dit een fiberglas-achterklep is, en de vorm daarvan niet helemaal klopt..

dus we gaan even naar de andere ramen kijken
G*dverderg*dver!

Precies hetzelfde verhaal! Rechts past ie überhaupt niet in het gat en waar ie wel past weer enorme kieren. Een aap had dit nog beter passend kunnen zagen!!
Dan zullen de ramen voor de deuren wel niet veel beter zijn..
Echt wat een ongelooflijke BENDE! De afwerking is prima maar die pasvorm?!?! Die wijkt niet een millimeter af maar past gewon voor geen ene meter! Ik weet niet welke aap dit gemeten heeft maar die zal de vorige avond wel met 46 bananenlikeur achter zijn kiezen op zijn kop de maten hebben staan opmeten en vervolgens de inch-rolmaat verwisseld hebben voor een metrische rolmaat

Dit verwacht je toch niet van zo'n bedrijf.. hier betaal je dan dik geld voor.. Ze mogen van mij het hele spul weer terug hebben en ik mijn geld terug, dan ga ik ze wel zelf maken.. die sliders hou ik dan wel

Het gekke is dat dezelfde set ook op die dikke golf 1 van Forge racing zit..
zo die frustratie is er ook even uit..

, wordt vervolgd..