29-06-2015, 08:26
|
 |
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by B-Rabbit-Simon
De kromming zit normaal alleen in ruiten die (extreem) dubbel gekromd zijn tenzij specifiek aangegeven, is dan ook bij de golf 1 niet nodig en wordt volgens mij niet vermeld bij deze set maar dan nog, zo slecht als dit past mogen ze wel snel oplossen want dit slaat natuurlijk nergens op 
|
Ah, ja had het wel gelezen maar weet eigenlijk niet meer zeker of het ook bij Golf 1 stond, maar het is inderdaad bij een Golf 1 niet echt nodig door de minimale kromming.
Quote:
Originally Posted by DutchBuild
Als zij hier meer van verkopen, zou je toch verwachten dat ze 1 set helemaal perfect/netjes op maat zullen maken om deze dan vervolgens te gebruiken als mal voor de gene die ze zullen verkopen
Dit slaat echt helemaal nergens op zo slecht
|
Dat zou ik dus ook verwachten, die Golf 1 van Forge heeft deze set ook, en daar ziet die er ook een stuk beter uit. Ik denk ook dat ze die als basis hebben genomen, want daarvoor hadden ze deze set nog niet. Neem aan dat ze er dan gewoon een CNC programma van maken.
Quote:
Ik heb op de Motorsportbeurs een bedrijf gezien die lichtgewicht ruiten maken van glas met de originele rondingen etc.
Ik heb al een poosje in mijn hooft zitten dat ik daar voor wil gaan
|
Welke bedrijf is dat? is dat dan wel zoveel lichter?
Quote:
Verder snap ik niet helemaal hoe je de ruiten in de deuren vast wil gaan zetten. Wil je deze in de originele rubbers zetten, maar dan onder in de deur vast zetten ipv het mechanisme ?
|
Niks geen rubbers, normaal ligt het raam natuurlijk echt in de deur, tussen het staal. Nu komt het raam eigenlijk aan de buitenkant bovenop de deur te liggen. 
|