
07-07-2015, 22:31
|
 |
Quattro Donor - NvZes10vG60
|
|
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,798
|
|
Ok nog een keer fantaseren:
Je geeft aan dat je ook gelijktijdig verschil in druk ziet. Theoretisch moet je systeem dicht zijn om die 0.9 te kunnen halen, een lek is er wel of niet. Het enige component bij de g60 die druk logischerwijs kan laten variƫren is je stk sensor. Die kan bij mijn weten worden aangestuurd bij een kritieke waarde, evenals je ontsteking. De kritieke waarde zou door je klopsensor kunnen worden gegeven. Daarom vroeg ik of die was uitgeprogrammeerd?
Als je dat drukverschil niet had gemeld zou ik het ergens anders zoeken.
Je vlinderklep op de gasklep zou het ook kunnen veroorzaken maar omdat die mechanisch is lijkt me dat stug.
Andere insteek.. waarom knoop je er niet even een "boost valve / jiro valve / kogelventiel" tussen dan weet je direct of je stk de boosdoener is
Ps tank je 95 of 98?
Ps2 7 posts in een topic, lid vanaf 2005, geweldig 
|