View Single Post
Old 08-07-2015, 22:33
knarfmk1's Avatar
knarfmk1 knarfmk1 is offline
Shifting Up! DSG7 Donateur Less talk, more action!

Quote:
Originally Posted by yuli
Welk blok ga je nu gebruiken?
1.6 16V ARC uit een Polo GTI met een kop van een 1.4 16V AFH ook uit een Polo

Verder ook weer even een update, ik heb de mallen gemaakt voor de Polycarbonaat ramen, gaat meer werk inzitten dan je denkt!
Ik heb eerst met grote vellen papier de vorm zo goed mogelijk overgetrokken van de auto.

Daarna deze vellen uitgeknipt en weer overgetrokken op grote vellen karton:

Die weer uitgeknipt en deze stukken karton weer goed passend gemaakt op de auto, want de papieren vellen zijn omdat ze toch altijd een beetje doorhangen net iets te groot, waardoor het karton dus ook iets te groot word. En dan hou je uiteindelijk deze goed passende delen over!

Verder het dashboard helemaal schoongemaakt en het plastic weer zo goed mogelijk zwart gemaakt met dit spul, werkt na een aantal keren best wel goed!:

Ook de voetplaten afgemaakt, heb aan de onderzijde een soort tochtband geplaatst wat zich na een tijdje uitzet om het meeste vuil tegen te houden, zodat er niet allerlei steentje e.d. onder de voetplaat komen:

En het geheel samen met de brandblusser geplaast:

Rondom de kooi netjes afgewerkt:

Ook de balance bar adjuster geplaatst, en de kacheluitstroomopeningen konden nu eigenlijk maar op een manier vast en dat was via de zijkant, best netjes zo met de zwarte alu imbus vond ik:

En nog twee plaatjes om het af te maken, best een lekkere stuurmansplek zo

Reply With Quote