View Single Post
Old 02-08-2015, 12:21
yuli's Avatar
yuli yuli is offline
Forum junkie

Bedankt mannen!

@Heinz. Het rijdt werkelijk geweldig en dat zeg ik niet zomaar, want ik ben eigenlijk altijd ontevreden geweest in alles wat de golf 1 is in gegaan sinds de JB er mee was opgehouden. Zeker het k-jet gebeuren heeft mij nooit gebracht wat ik ervan verwachte.

De golf 1 g60 is een combinatie van het (donkere) diepe geluid en die lekkere contante versnelling of duw in de rug vanaf helemaal onder. Ik heb altijd genoten van mijn corrado G60 vroeger maar in de golf 1 komt deze motor nog meer tot zijn recht.

Voor een dagelijkse auto is het natuurlijk niet geschikt en inderdaad op de snelweg zit je eigenlijk zonder moeite zo aan de 160 en dan merk je het baksteen effect. Terwijl je bij de corrado pas bij 190 wat begon te merken.

Gisteren naar m.i.v.w geweest. Ondanks waarschuwingen van vrienden die niet meer gaan naar aanleiding van negatieve ervaringen voorgaande jaren toch gegaan maar wel voldoende drinken en eten meegenomen. Behoorlijk wat mk1's gefotografeerd en veel mensen gesproken uit NL en zelfs een tweetal mk1 fanaten uit London.

Reply With Quote