View Single Post
  #276  
Old 02-08-2015, 12:48
heinz74's Avatar
heinz74 heinz74 is offline
Postwhore
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 1,365
Default

staat mooi op zijn wieltjes hoor..niks meer aan doen is laag genoeg zo
ik heb ooit wel eens meegereden met een Golf 1 g60..maar kan me niet echt meer voor de geest halen hoe dat was..
ik vind ook dat het bij 180 wel ophoud ,harder reed ik er vroeger (bijna) nooit mee ,spul word ondanks een goed onderstel bij zulke snelheden al snel licht op de vooras..helemaal als er opeens een flinke knik in de weg zit..(spreek uit ervaring ,een Golfje 1 KAN vliegen)..
en wat betreft die Kjetronic ..super systeem ....in de jaren 80 ,echter tegenwoordig heeft niemand er nog verstand van ,er hoeft maar ergens iets te lekken en er deugd geen donder meer van..
ik heb hier nu een e30 323i staan uit '84 ,een echte ,kogelhard met ori stalen schuifdak ,Gertrag dogleg bak en alles..
de eigenaar,de 'BMWspecialist' hier in de omgeving,de vakgarage (spreek uit fack),ze hebben er allemaal zelfmoordneigingen van gekregen...
koud start ie de ene keer goed ,vervolgens verzuipt hij zichzelf..tijdens plankgas rijden schokken ,halfgas loopt ie snaarstrak..warm start hij soms wel soms niet..
ik ben alles al aan het uitwisselen met een andere ,die (nog) wel goed loopt..
ik geef het nog een week ...daarna gaat hij ofwel in de pers of ik pleur er een Motronic blok in..wat een ellende

hoe/wat staat er nu op de papieren Golf g60 of gewoon Golf 120kw of iets?
Reply With Quote