View Single Post
  #8  
Old 23-08-2015, 07:01
Rallyegolf20vt's Avatar
Rallyegolf20vt Rallyegolf20vt is offline
Draaideur Donateur - Retroracer
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 935
Default

Dat pijpje is voor het ontluchten van je koelsysteem en zit veelal bovenaan op je radiateur en gaat naar je expasietankje, wat jij nu niet hebt.
Ik zou dan ook gaan controleren of er verder geen lucht in het koelsysteem zit.
BV bij de kachelslangen of iets dergelijks. Door een luchtslot krijg je vreemde soortgelijke syptomen nl.
Dat flushen zou ik nog maar even achterwege laten , of er moet een historie zijn van een lekke oliekoeler of veel roest in de motor door gebruik van water in het koelsysteem ipv koelwater. En als laatste , heb je er niet te veel koelwater in?
Er moet een expasie ruimte zijn om uit te zetten als de motor warm wordt.
Wat er teveel in zit moet/gaat er hoe dan ook uit.
__________________
There`s no substitute for Turbo engines

Rallyegolf 2.5 TFSI S-tronic Quattro
Rallyegolf
Reply With Quote