View Single Post
Old 07-09-2015, 15:32
Black Devil's Avatar
Black Devil Black Devil is offline
Triple Action Donor - Niet fantaseren maar construeren

Nieuw 'project' is een set Projekt Zwo koplampen opknappen. De ene vindt het spuuglelijk, maar ik vind het helemaal geweldig!

Bij aanschaf set:
Je ziet op de eerste foto dat hij helaas bovenop een oortje mist waar normaliter de gril vastgeschroefd zit. Het huis is gemaakt van een normale Valeo koplamp waarvan de achterkant is uitgesneden. Dus eens een donor vinden en uitzagen zodat het oortje er ook aanzit.

Schroefdraad vd verstellingen, draaien wel maar gaan stroef en beetje roest op het draad. Tevens zijn de steuntjes voor de elektromotoren vd hoogteverstelling helemaal broos en brokkelen af.

De buitenste units welke Projekt Zwo gebruikt zijn van een BMW E30, hier zit reeds een lens in. Ik heb de originele lens verwijderd en een set bi-xenon projectors pasgemaakt.

Origineel:

Nieuw:

Tevens het glas verwijderd en de binnenkant zwart gespoten. Ze zijn er ook origineel van Hella maar slecht te vinden en schreeuwend duur:

Eindproduct:

Het stalen frame waar de lampen inzitten zit gepopnagelt, deze uitgeboord en worden nu gestraald en weer netjes zwart gepoedercoat.

De kappen welke nu blauw zijn ga ik zwart spuiten, denk dat het wel mooi staat met de andere zwarte details. De binnenste lampen heb ik voorlopig gesmoked met folie, er zit ook een scheur in 1 glas helaas. Ik ben nog op zoek naar passende smoke dagrijlampen.

De steuntjes voor de stelmotoren en clips voor de koplampverstelling heb ik nieuw geregeld via BMW dus verstellingen zijn weer helemaal opgeknapt.
Dailys:
Phaeton W12 & T5GP California
Reply With Quote