Quote:
Originally Posted by Area51
Ik mis geloof ik ergens een stuk film, want wat ben je dan met deze Golf Mk2 aan het doen?
Wordt wel kostbare bezigheidstherapie dan hé 
|
Uuja dat is idd een vorm bezigheidstherapie, ook wel eens hobby genoemd
Het word geen volbloed race-auto wat in eerste instantie wel de bedoeling was en daar heb je helemaal gelijk in.
Deze is langzaam naar een wat ander doel gegaan door mijn gezondheidsproblemen wat het racen onmogelijk maakt. Ik ben naar zwaardere medicijnen gegaan ipv dat er verbetering is.
Voor het plezier kunnen hebben op kortere termijn heb ik de R32 gekocht en het mk2 project gaat zeker door en zal ook zeker bijzonder worden, maar meer als een plezier-auto voor op de weg, naar een meeting en misschien wel een keertje het circuit, maar niet voor de wedstrijden helaas omdat dit niet meer mogelijk is voor mij.
Even wat uitleg over de mk2 in het kort:
De mk2 krijgt nog steeds een laskooi, een 5-cilinder, maar atmosferisch met een setje throttle bodies en met een vermogen van rond de 300pk, 4wd dmv het 4Motion zoals ik wel vaker klaar maak en een 6-bak van Quaife afkomstig uit mijn oude Blauwe mk2 en die opnieuw word klaar gemaakt ipv de Kaps Sequentiele bak die niet echt geschikt is voor straatgebruik en ik verkocht heb om dit project wat te kunnen versnellen.
Omdat het geen volbloed racer kan worden, is er nu wel meer ruimte voor afwerking en hoef ik minder rekening te houden met de regels waardoor ik andere keuzes kan maken voor wat bijvoorbeeld de stoelen enz betreft
Een extreme racer (mk2 Rallye) zijn we wel voor een klant aan het bouwen en zo kan ik al mijn creativiteit hier echt wel in kwijt, maar het blijf jammer dat het er voor mij niet meer in zit.