
01-11-2015, 23:30
|
 |
Forum Regular
|
|
Join Date: Apr 2011
Posts: 182
|
|
Quote:
Originally Posted by Jelle-Mk1G60
Ik heb ook g60 in mk1.
Voor hydrolisch moe tje inderdaad g60 ombouw doen.
Verder heb ik ook gewoon de originele g60 aangepast.
Sper erin met arp bouten en andere 5 en je probleem
Is opgelost
|
Thx Jelle daar komen we ook al een beetje verder mee , mss toch maar voor 5 gaan dan
Quote:
Originally Posted by martinus83
Ik heb wel dit al jaren online staan, misschien kun je er wat mee...
|
THX Martinus83 ga ik zeker eens nalezen en bekijken super info
Quote:
Originally Posted by ewcaddymk1
is voor mk1 neem ik aan
hydro koppeling kom je niet weg met een gat boren in het schutbord
zit stuurhuis namelijk in de weg
of cilinder boven op het stuurhuisplaatsen ..dus in de auto
of AP racing trekkende cilinder boven op de beugel van de rempomp
|
Ik ken iemand die het al gedaan heeft voor een MK1 cabrio en die zou me willen helpen dit ook met die van mij te doen.
Dus eigenlijk opzoek naar iemand die me een Versnellingsbak kan maken
Greetz DC
|