View Single Post
Old 10-11-2015, 10:59
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict

Even op de hoogte brengen.

De Borbets liggen droog en schoon binnen

De Golf ligt op zn winterstaal lekker plat

De Golf zal zeer binnenkort de schuur in gaan. Ben al begonnen met dingen loshalen zodat ik die thuis kan laten liggen.
Dan wordt t front demonteren etc.

Als er iemand interesse heeft in de 13" staal met 165/65/13 winterbanden en 175/70/13 4season banden, laat maar weten. Past straks niet meer op de remmen.
Daarom heb ik al andere velgen voor de winter geregeld, als het goed is volgende week ophalen
Opel staal, 16", 6,5J ET37. Zitten 2 prima 165/40/16 bandjes op, en 2 die op zijn. Dus nog even 2 bandjes bij regelen. En als het blok hangt en loopt eens de velgen spuiten. Zijn nu niet zo netjes.
Voorbeeldfoto:

Over de Cupra: motor ligt al redelijk vrij. Ik hoop eigenlijk zaterdag bezig te gaan met één van de 2 blokken los te trekken.
Verlagingsveren, velgen, interieur zijn al verkocht van de Cupra. Heb nog een set sideskirts, dashboard, MFA teller en hendels, elektrische ramen, elektrische spiegels, kofferbakbekleding, midden- en einddemper (max jaar oud ofzo) te koop. Of klein spul op aanvraag.
Voor het casco heb ik een koper, die wil het casco met compleet plaatwerk, benzinetank+pomp en zo compleet mogelijke interieurkabelbomen. Dit zal in december worden opgehaald. Hij wil de auto weer gaan opbouwen
Ik heb al naar RDW gebeld of dit goed gaat met aantonen waar ik het blok vandaan heb. Dit is in orde, alleen voor de nieuwe eigenaar verstandig de auto als die klaar is aan te bieden voor omkeuring, om vragen te voorkomen.

Zo, zijn jullie ook weer een beetje op de hoogte!

It's all about the red... BWAAAAAHH
Aaand it's gone
Oh w8, een drempel
Reply With Quote