Erg opschieten doet het niet helaas. Ik ben erg druk met het klantenwerk waardoor er maar weinig tijd over blijft voor mijzelf.
Omdat ik ineens overal de Kamei-sets te koop zag staan enz, was het bijzondere er al weer snel vanaf.
Na een poosje nadenken kwam ik op de randen zoals die van Voomeran, maar bij een Europese variant . Deze besteld en na 5min passen weer terug in de doos gedaan en terug gestuurd. Deze sloten helemaal niet goed aan en was niet naar mijn zin te krijgen.
Ik heb contact gehad met Voomeran (Japan) zelf en ik ben hier niet mee verder gegaan om verschillende redenen zoals het verzenden waar ik heel veel voor moest betalen. Het was een optelsom van de erg dure randen, duur verzenden en hij wilde de originele factuur bij het pakket mee verzenden waardoor ik ook nog eens ruim 30% invoer zou moeten betalen plus de 21% BTW over het totaal
Eindelijk heb ik een set gevonden waar ik super blij mee ben en van een bedrijf gekocht met een super goede service enz.
Eerst nog een paar foto's van de Syncro vloer die ik aan het afpellen ben:
Ook nog een nieuwe cockpit kunnen kopen
En dan eindelijk de definitieve randen zoals ze er op zullen gaan komen:
Ook aan de R32 word gewerkt en is het oude witte hemeltje er uit en staat het nieuwe zwarte hemeltje met alle delen die hier voor nodig zijn klaar. Ik zal spoedig wat foto's plaatsen hier van.