View Single Post
Old 14-12-2015, 17:58
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by GolfKaatsheuvel
Wilco, bedankt dat je reageert. Jammer dat je je toch aangesproken voelt, nergens voor nodig!!

Zoals ik al vermeld had, zat er inderdaad een schroefkooi ingelast.
Hieronder een foto van jou werk, eerlijk zijn dit was simpel op te lossen.
Je kan lassen als een van de beste en dit had voor jou geen probleem moeten zijn.
Er is niet overlegd, daar ben ik van overtuigd.

Vervormd? Als ik dit zo zie?

Er is soms wrijving geweest, is soms voor mij ook lastig als je per mail iets zegt en vervolgens per telefoon iets anders. En zo waren er verschillende dingen, maar goed ben blij met het eindresultaat en daar gaat het om!
Alles is netjes gedaan, laswerk is top, ga zo maar door!

Kijk, dit is toch gewoon een genot om te zien!

Ik heb geen zin in en welles-nietes verhaal, het is zo gelopen en geef ook toe dat ik er toen geen verstand van heb.(zoals ik al aangaf) Ik geef jou nergens de schuld van, laat ik daar duidelijk in zijn!

Wat je zegt is waar, duurt al een tijdje en ben veranderd qua doel, en doe het nu goed. Toen zat ik nog op school en had ik het minder breed als nu, en maak je keuzes die soms inderdaad niet handig zijn.

Dus geen kwaad woord over jou Wilco, het is gelopen zoals het gelopen is

Omdat je een vraag stelt via het Forum, zal ik deze ook hier beantwoorden en is niet negatief bedoeld, maar om je een wat duidelijker beeld te geven.

Dit is dan ook meteen het laatste wat ik er over zal zeggen via dit forum omdat ik ook geen zin heb in een welles/nietes zoals jij dit ook al aangaf.

Deze oplossing was niet de beste, maar wel de goedkoopste middenweg. Het was niet omdat wij het niet kunnen, maar omdat het anders duurder zou zijn geworden wat destijds het de reden was van deze keuze.

Ik treed niet in details en hoop dat je nog zal weten dat dit een punt van discussie was en ik al veel uren werk heb geschrapt om je tegemoet te komen, waardoor ik niet de mogelijkheid had om zaken als deze uitgebreid klaar te maken terwijl je nu (3 jaar later) dit wel zou kunnen.

Ik persoonlijk zou 2 stukken uit een sloperd hebben gezaagd om er in terug te lassen en de achterste punten aan de veerpoten hebben gelast, maar kost meer tijd en meer tijd is meer geld helaas.

Omdat je nu werkt en meer te besteden hebt, kan je de dingen die je toch beter of/en anders wilt hebben nu doorzetten en anders doen. Zolang hij nog niet gespoten is, is er nog van alles mogelijk natuurlijk

De communicatie bij het bouwen van een project-auto is erg belangrijk en erg moeilijk omdat er veel punten zijn van discussie.

Ik probeer dan ook altijd een zo hoog mogelijk rendement te halen uit het te besteden bedrag en is niet altijd wat het mooiste en beste is, maar wel het zo goed mogelijke waarbij de veiligheid en de betrouwbaarheid van de auto altijd voorop zal staan.
Een goede tussenweg is dan ook bijna altijd van toepassing tenzij iemand zo veel geld te besteden heeft dat alles in 1x perfect gebouwd mag worden en maar zelden voor komt. Hier door kunnen wij niet altijd laten zien wat wij daadwerkelijk kunnen en is niet meer dan logisch lijkt mij.

Voor mijn eigen project-auto moet ik ook schipperen en dat is iets wat in mijn ogen bij een project hoort omdat je anders oneindig door kan blijven gaan met geld uitgeven en mooier en beter maken enz
Reply With Quote