View Single Post
Old 14-12-2015, 18:29
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by GolfKaatsheuvel
Wilco, fijn dat je inderdaad hier nog even reageert. Privé al het een en ander besproken en fijn dat je het zo oppakt nu!

Ik kan er weinig aan toevoegen, werk al vanaf m'n 12e en nogal veel, maar met school erbij moest ik inderdaad keuzes maken.

Wielbakken(stukken) uit een sloper is een heel goed idee, daar ga ik eens achteraan. Nu maar in 1 keer 100+% aanpakken, en maar wat langer over doen

Gister uurtje of 5 kunnen hobbyen, plaatjes gelast voor bevestiging carbon achterklep met Aerocatch sluitingen, 4x Aerocatch sluitingen carbon motorkap definitief vastgezet + beugels afgelast. Alles zit nu goed, beetje afstellen/inkorten nog en kan weer iets op de lijst afvinken

Je bent nu goed op weg en ik ben ook jong geweest en begrijp dit proces maar al te goed.

Ook ik heb dit alles moeten leren en had uiteindelijk ook een hele andere auto als wat in het begin de bedoeling was.

Echter begon jij met deze auto in een periode dat er heel veel in je leven is veranderd zoals vanaf school naar vast werk, van thuiswonend naar samenwonend enz.

Door deze periode heen zal je zelf ook zijn veranderd wat terug te vinden in smaak, manier van aanpak enz enz.

Veel projecten stoppen in deze periode, maar jij gaat toch door wat ik alleen maar kan waarderen, ga vooral zo door
Reply With Quote