View Single Post
  #34  
Old 15-12-2015, 09:10
FlorisH FlorisH is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 236
Default

Zo dat was even geleden!

maar we zijn een stuk verder!

De afgelopen tijd hebben we de auto sturend/schakelend en remmend gemaakt (de remmen dus ontlucht) en hebben we alles op de motor aangesloten en de uitlaat eronder gehangen zodat de auto hopelijk aankomend weekend gestart kan worden!

Het hele schakel mechaniek is gereviseerd en gespoten:







En de uitlaat, bestaat uit een katvervanger (want een EV heeft geen Kat, gelukkig ) , tussendemper vervanger, middendemper en dan de einddemper (S-Rohr) :









(einddemper komt nog iets hoger te hangen dmv powerflex uitlaatrubbers en wellicht de demper iets bijstellen)

En dan de motor zoals hij er nu bijligt




T ziet er rommelig uit maar het meeste qua bedrading enzo zit gewoon enkel aangesloten zonder alles netjes weg te werken/leggen. Als de motor het doet etc. en ik zeker weet dat alles werkt, ga ik beginnen met het netjes maken van de motorruimte, uiteraard!

Motor gaat trouwens al rond dus we hebben stroom! tis een kwestie van oliedruk opbouwen en dan de bougiekabels erop en starten maar

Enige is dat ik mn lambda sensor draad nergens meer kan vinden , zie: http://volksforum.com/forum/showthread.php?t=136187

Dat was het weer voor nu!
Reply With Quote