View Single Post
Old 18-12-2015, 12:43
bobbob's Avatar
bobbob bobbob is offline
VW Addict

Update

Versnellingsbak, koppeling, vliegwiel eraf gehaald. Vliegwiel met ECU opgestuurd voor aanpassen

Distributieriem vervangen

En de waterpomp+huis en thermostaat+huis vervangen voor nieuw spul :tu:

Nieuwe multiriem erop gelegd

Toen had ik het spulletje weer terug. ECU is startonderbreking afgehaald, en is een chipje op gezet.
Vliegwiel is uiteindelijk 42%/4kg afgehaald, dus van 9,5kg naar 5,5kg teruggebracht. Ben benieuwd wat dit doet!

Ook de oude 1.3 met 5bak verkocht

Ook bezig geweest met motorruimte netjes maken. Weinig roest gevonden, en wat er zit is nog goed aan te pakken!
Accuzijde, al schoongemaakt, op de 2e foto ook de wasdruipers weggehaald.

Luchtfilterzijde, 1e foto schoongemaakt, 2e foto ook wasdruipers weggehaald. Deze zijde is nog best wel netjes

En het geheel, schoon

De rembekrachtiger eraf gehaald, hier moet een grotere op. De steun was wat roestig, dit bijgewerkt en in de hammerite gezet

Spaghetti spruitstuk alvast gemonteerd

Ook ben ik bezig met wat onderdelen te ontroesten, schoonmaken en te spuiten in Hammerite zwart. De draagarmen en voorbalken al gedaan, net als de kap waar de fan voor de radiateur in zit. Subframe is nu voor de helft gedaan.
De PU rubbers moeten er nog in worden geperst, dan kan het spul eronder. Ga ik eerst subframe en ophanging eronder bouwen, kan ik stuurhuis makkelijk aansluiten. Dan daarna blok erin hangen als de kabelboom in orde is.

Dat was m weer ff voor nu!

It's all about the red... BWAAAAAHH
Aaand it's gone
Oh w8, een drempel
Reply With Quote