View Single Post
Old 01-06-2005, 10:54
Kevin20v's Avatar
Kevin20v Kevin20v is offline
No personal life

Quote:
Originally Posted by sjampoo
Andere auto klinkt mij als niet echt de oplossing...

Leuk en aardig natuurlijk, en een Golf IV die precies hetzelfde is, is vast wel te vinden,.. Maar als ik 't zo hoor is Kevin een nette en kritische jongen. Een andere IV heeft waarschijnlijk ook weer zo z'n onvolkomenheden, en de Wealer gaat ook die punten niet in 1 keer goed oplossen... (zo goed zijn ze blijkbaar in Limburg)

Thanx bmm, maar sjampoo begrijpt me pas goed....

Ik heb gewoon heel veel geld betaald en ik wil er alles voor betalen als het maar goed gebeurd en er niet gelogen word tegen me dat is alles dat ik vraag.
Als dat zo de hele tijd fout blijft gaan.... Ik heb vanmorgen contact gehad met de importeur deze mevr. die ik sprak stond perplex en wist niet meer wat ze moest zeggen... en ik heb maar heel kort en bondig wat punten er tussenuit gepakt....

Ze heeft me gegarandeerd dat de problemen opgelost worden, en dat het nooit had mogen gebeuren dat dit verhaal al zolang speelt en nog veel meer maar ik heb vandaag me hier al te vaak het hoofd over gebroken....

Ik heb gewoon gezegd dat ik redelijkheidshalve alles met de dealer heb willen regelen, en ik val echt niet over kleine lullige puntjes maar lekken in het dak en blaren meteen na het spuiten vind ik schandalig als de wagen 6 weken weg is geweest.
Mevrouw had het helemaal opgenomen maakt er direct een klacht van en heeft gevraagd of ik alles aangetekend wil opsturen.
Ze garandeerde me dat Volkswagen dit HEEL zwaar gaat opnemen, dus hoop ik dat dit nu een andere wending aan het verhaal gaat geven....
Maar daar heb ik het volste vertrouwen in, ze ging zelfs proberen dat er zondag iemand bij pon aanwezig is die naar mijn wagen en problemen komt kijken... zodat ze ook precies weten over welke problemen we spreken
Reply With Quote