Thread: FF Voorstellen
View Single Post
Old 01-06-2005, 17:10
kammetje's Avatar
kammetje kammetje is offline
VW Enthousiast

Send a message via MSN to kammetje

Quote:
Originally Posted by Mychatype3
[QUOTE=kammetje]uhhhh voorruitrubber moeilijk? Ik heb hem gewioon besteld bij paruzzi. Nou moet ik zeggen dat ik hem nog niet binnen heb maar toen ik belde hebben ze er helemaal niets over gezegd...dussssss...

Paruzzi kon alleen nog maar cal-look leveren originele voor bies waren er niet meer!!! ze hebben nu een nieuwe leverancier gevonden en ik heb het eerste raamrubber nu op test, het zit er nu in zins vorige week, niet slecht, moet ik zeggen. Pasvorm is oké. Prijzen geen idee? Levertijden geen idee maar er wordt aangewerkt door de mannen van Paruzzi.

Greetz mycha

Na deze verhalen toch maar even paruzzi gebeld....inderdaad raamrubbers niet meer leverbaar momenteel. De verwachting van hun was dat het nog wel maand(en) kon duren voor er weer rubbers zijn. Maar ze hadden er een op proef gehad (MYCHA) en die was goed, nu nog produceren maar dat zou lang duren helaas.

Ik Ron bellen, helaas maar hij kon wel ff wat proberen natuurlijk. IK ook nog ff een ander gebelt en FEEST die had er nog een op voorrraad hahahahahaha, kortom Ron ff gebelt en hem toch bedankt maar ik had er al een.

Mar inderdaad Raamrubbers MET groef zijn moeilijk verkrijgbaar.

Ps de man waar ik het rubber van koop had er helaas maar 1 hangen.

CSP heeft er ook geen helaas.

Jeroen
Reply With Quote