11-01-2016, 20:42
|
 |
VW Guru
|
|
|
|
Ik heb wel een ervaring met Garage Zuidbroek. Ik had mijn Golf IV verkocht en mijn zinnen gezet op een Audi A3, ook in nieuwstaat werd er gezegd. Ik in de trein vanuit Noord Holland de halve dag onderweg naar Apeldoorn. Ik werd keurig opgehaald en toen ik er was de auto bekeken. Bleek de auto rechtsachter schade te hebben gehad en echt volgens beun de haas te zijn gespoten. Of ze dat zelf zo hebben gedaan weet ik niet. Hierdoor iets van de prijs af geluld en op naar huis. Onderweg naar huis ineens schurende geluiden. Remmen voorzijde ijzer op ijzer terwijl hij de dag ervoor net nieuwe APK had gekregen bij garage abudabi zeg maar. Ik heb ze hierover gebeld en redelijk duidelijk gemaakt dat ik dit niet pikte. Uiteindelijk kreeg ik het voordeel en kreeg ik de remmen vergoed en werd cash in een envelop terug gestuurd.
Ik kon er zo verder wel mee leven en nadat ik redelijk achterstallig onderhoud had uitgevoerd een paar jaar lekker in de A3 gereden. De man van Garage Zuidbroek vertelde dat ze altijd zochten naar dealer onderhouden auto's met weinig eigenaren. Het idee is natuurlijk goed alleen zijn de auto's blijkbaar niet zo goed als ze steeds voordoen. Voor mij in ieder geval een slechte ervaring en kom er niet meer terug.
|