View Single Post
  #14  
Old 13-01-2016, 21:02
Black Devil's Avatar
Black Devil Black Devil is offline
Triple Action Donor - Niet fantaseren maar construeren
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,490
Default

Overigens zou ik persoonlijk de 102pk IC niet doen, is een te klein ding wat ook nog eens op de verkeerde plek zit.

1- front mount IC of 111kw IC gebruiken
2- Inlaatspruitstuk van een 111kw, bij voorkeur AXG motor anders AHY
3- 102pk verstuivers
4- minimaal versterkte koppelingset
5- LMM checken en anders vervangen
6- roetkat of verwijderen en anders leegmaken

De 88pk en 102pk turbo's zijn hetzelfde, goed voor een kleine 150pk maar dan ben je er ook wel. Mooier is de 111kw turbo (variabel)
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor
Golf 1 1.3 Carburateurs
Golf Rallye
Dailys:
Phaeton W12 & T5GP California
Reply With Quote