14-01-2016, 12:39
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by NielsDub
Voor mij is er maar één RS2: een RS blauwe met blauw alcantara interieur.
Prijzen zijn idd behoorlijk gestegen tov een jaartje geleden... Aan de andere kant, er zijn er nog geen 3000 van geproduceerd en volgens een Wikipedia bron waren er in 2013 nog slechts 273 geregistreerd in Duitsland. Ze zijn dus al redelijk zeldzaam en zullen alleen maar zeldzamer worden. Als investering zou ik voor de blauwe gaan vanwege de lage km stand (mits correct, vind de bestuurdersstoel niet echt in 86.000 km staat), maar dan moet er wel flink wat van de prijs af. Ook voor mij is de RS2 een jongensdroom die waarschijnlijk nooit uit zal komen...
|
De RS2 is in het blauw met blauwe alcantara toch wel het mooist idd
Alles wat Porsche heet of er mee te maken heeft zoals de MB E500, RS2 en zelfs de Porsche Tractor is momenteel gigantisch in prijs gestegen door het Porsche hype die er is. Ik weet niet of dit zal blijven, maar ik heb het idee dat deze markt momenteel stagneert en verzadigd is. Ze staan al steeds langer te koop, maar blijven er nog veel voor vragen omdat deze ook al voor eigenlijk te veel geld worden ingekocht.
Van mij mag het wel weer wat zakken naar een normaal niveau, want dit is gewoon niet meer haalbaar voor een normaal iemand en ook vind ik het ze niet meer waard, want er staat ook veel troep voor veel te veel geld te koop hier door.
De kilometerstand bepaald momenteel de prijs voor de verzamelaar en kan maar zo de helf schelen als hij meer dan 2 ton gelopen heeft. De boel laten reviseren kost vaak minder dan het prijsverschil, maar zo werkt dat niet in de verzamellaarswereld 
|