stel dat je een slechte kas hebt, maar je wil de auto wel houden. dan moet je alle plaatwerk gaan vervangen.
en stel daarbij dat je alle plaatwerk moet gaan vervangen komende uit een donorkas. tot hoever zouden jullie het plaatwerk wegslijpen rondom een chassisnr om te gaan vervangen.
paar centimeter, of toch maar de hele plaat behouden van het shutbord?
hoop dat de omschrijving duidelijk genoeg is wat ik wil doen, zonder dat hier specifieke termen komen die door zoekmachienes worden gevonden

.
wat bij mij slecht is:
-dorpels zijn al eens gelast,
-wielranden achteraan zijn al op 3plaatsen hersteld (aan de dorpel, aan de achterbumper en dan midden van de rand ook
-chassisbalken werden al eens vervangen, bodem heeft nog altijd verschillende deuken.
-rechterbinnenwielkuip achteraan is rot aan de tankvulleiding en zou ik integraal moeten vervangen.
en door een ongeluk vorig jaar staat heel de snuit was verschoven en is de bovenvleugel links geknikt. daarom zou ik dus ALLE plaatwerk rond het chassis nr eens willen vervangen door dat uit de donor.
en het toeval wil dat ik een keiharde donor kas heb staan, met open dak. alleen is het een benzine en geen dieseltje