
13-03-2016, 15:48
|
 |
Volksforum Aandeelhouder
|
|
Join Date: Jun 2013
Posts: 1,661
|
|
Eigenlijk is dat ratelen bij de koude start vaak het signaal dat de ketting aan vervanging toe is.
Aangezien je bijna 80k verder zit dan de laatste ketting, lijkt het me best wel aannemelijk dat deze weer aan vervanging toe is. Eigenlijk heeft de ketting het nog lang vol gehouden in dat opzicht want veel zijn alweer op bij de 60k
Ik zou persoonlijk de ketting en spanner gewoon vervangen door nieuwe van de dealer en niet door een 'B' merk zoals febi o.i.d. Heb al vaker gehoord dat deze nog minder lang meegaan dan die van de dealer.
__________________
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily)
- '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap)
- '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange
- '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold)
- '84 Golf mk1 cabrio (sold)
'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway'
|