Quote:
Originally Posted by Christiaan
Hoe vervelend Kevin's verhaal ook is, en ook al zouden alle kusjes hem kunnen helpen  graag wel on-topic blijven, loopt nu wel een beetje uit de hand.
|
Dan sluit het topic maar, zo gaat het hier tegenwoordig toch ELKE keer weer, laat mensen toch lekker lullen, als de threadstarter er toch geen moeite mee heeft waarom de moddereters wel???
Ik word er zo langzamerhand een beetje schijtziek van dat ALLES gemoddereerd word.
Wat me ook opvalt dat sommige mensen hier overal en alles kunnen zeggen en d'r zijn er ook die zelfs hun onderschrift moeten veranderen, en van anderen word elke post verwijderd.
Ik heb van enkele tientallen mensen gehoord dat Volks een beetje aan het aftaaien is, het word saai teveel dingen worden gemoddereerd.
Nu zal mijn post ook wel verwijderd worden of krijg ik een reprimande via een pm of e-mail, maar ik vertel gewoon de waarheid!
Dit is mij opgevallen, en het valt mij ook op dat ik niet meer de hele dag op volks zit! Zonde want oh oh oh wat heb hier gelachen en het gezellig gehad.
Via dit forum heb ik ook al mijn vw-vrienden en bekenden leren kennen, zonde als het zo moet aflopen....
Begrijp me niet verkeerd ik heb zelfs een volksforum.com stikker op mijn golf ondanks dat ik fel tegen stikkers ben!
Ik constateer iets en dat vind ik toch knap vervelend