Ethanol is zoiezo geen optie vanwege de slangen en pakkingen , de motor zit net in elkaar (geen zin weer aanpassingen aan te brengen nu) en heeft misschien 5 a 8 minuten in totaal gedraait.
Het betreft een motor op R1 carburateurs ja

.
Ik kan vrij weinig informatie en ervaringen vinden van de verschillende merken boosters, ik heb laatst op een forum een stukje tekst gevonden dat er een octaan booster (geen idee meer welk merk) beneden maat werkte en na testen maar 0.2 extra gaf.
De mengverhouding houd ik gewoon aan wat er op het potje staat aangegevn dan natuurlijk.
Net zoals dat ik voor mijn kever bijvoorbeeld 1ml per liter loodvervanger toe voeg aan de benzine.
Wat het moeilijk maakt is dat je euro 98 ook al niet meer zomaar bij elk tankstation haalt.
Trouwens als ik lange stukken rijd moet ik op zijn minst een goede octaan booster bij me hebben want ik wil niet me verse motor slopen

.
Duitsland is niet een erg groot probleem zag ik op internet.