09-04-2016, 20:19
|
 |
Married to PC
|
|
|
|
Vandaag de truuk met de 2 balken toegepast.
Heb de auto naast een muur gezet en 2 balken tussen de muur en velg gemept.
Mijn maatje maakte stuurbewegingen:
Mijn waarneming is dat het stuurhuis een beetje beweegt van links naar rechts. Ook het schakelmechanisme zie je een beetje heen en weer gaan.(zit er op geschroefd) Niet zo veel en zo duidelijk als op bovenstaande GIFje. echt wrikken zie je.
Nu lijkt het erop dat dit de beweging is in de stuurhuisrubbers. het zit niet los zeg maar. Heb niet onder de auto gelegen dus of er beweging in de bouten zit kan ik niet bevestigen. (Al zat alles een maand of wat geleden gewoon goed vast.)
Eerste wat ik dacht.. is dit het probleem? had het duidelijker verwacht. De stuurhuisrubbers zijn van Febi en een jaar oud, het probleem speelt al langer. Dus ik weet het nog niet.
Volgend weekend zet ik het wiel weer klem en dan kijk ik even onder het dash, of er wellicht beweging zit in het kolom / bevestiging op de pedalenbox. Had via marktplaats al een pedalenbox binnen gekregen, dus wie weet.. Ook een ander stuurkolom en nieuwe kolomlagers zijn binnen.
En anders PU stuurhuisrubbers monteren. Maar goed. Moet eigenlijk een put hebben zodat ik er onderdoor kan kijken.
|