volgens mij ben ik wat vergeten ja .
zal eens een leuk verhaaltje vertellen.
Er was eens...
Een nieuwe uitlaat:
Cilinderkop klaar met de catcams nokkenassen:
Koppie derop:
surge tank aangeschaft:
na 3 uur schroeven oude blok eruit:
Nieuwe schakelvorken:
prise as massief laten maken
Peloquin diff erin met arp bouten:
Nieuwe remklauwen, AP-Racing cp 5570 6-pots
Aluminium brandstofleidingen gelegd:
3,5 inch downpipe ingepakt:
Intercooler buizen gelast
Dat ding gestart na wat gezeik met de startonderbreker en het gaspedaal en toen kwam ik erachter dat de turbo lek was, nokkenaskettingspanner tikte.
Turbo laten reviseren dus die is weer beter dan nieuw.
nieuwe spanner:
Remschijven gemonteerd en remslangen gemaakt
Nieuwe wielen:
Klaar voor de bank:
en toen kon hij de bank op!!
422pk op 2.2bar boost
299pk op veerdruk (1 bar)
Launch control
https://www.youtube.com/watch?v=dOqJh_s_jSQ
En ff wegblazen:
https://www.youtube.com/watch?v=KhgZea7gx1s
En nog een filmpje op de bank
https://www.facebook.com/BeekAutoRa...42744012429010/
Nu staat hij alweer 2 weken bij Beek Auto Racing om nog wat kleinigheidjes aan te passen aan de ECU.