05-06-2005, 23:32
|
Forum regular
|
|
|
|
wat T2 1978 vragen..
hey mensen ik ben nieuw op het forumik ben wesley 22 jaar ik kom uit purmerend en vorige week een T2 uit 1978 gekocht maar ik heb een paar vragen over mn bussie mischien kunnen jullie me helpen , hier komen ze..
1. als ik weg wil rijden in zn 1 moet ik me pook vast houden anders schiet hij eruit hoe kan ik dit verhelpen.
voor de rest gaat hij best rottig terug in zn 2 het gaa wel makkelijk maar op het laatste moment is het boem..
2. hoe kan ik mn reserve wiel voorop bevestigen ? ik heb nu een logo maar die is lelijk
3. waar kan ik het beste deur en raam rubbers kopen en bijvoorbeeld ook nieuwe onderdelen voor mn bussie..
4. hoe werkt die kachel want ik ga zowat dood van de hitte snap niet hoe die schuifen werken hehe ...
5. waarom zit er geen slot in de moter klep iedereen kan er zo bij en is die wel ervoor te krijgen
6. zit er nou geen achteruit rij (wit) licht op of is het gewoon kapot bij mij
7.me bestuurders stoel is een beetje raar ik glij de hele weg zeg maar langzaam naar het raam toe kan ik daar wat aan doen
8. als het hard heeft geregend is mn vloer een beetje nat bij die roosters onder mn dashboard hoe kan ik dat voorkomen
nou dat was het wel zo een beetje
als jullie me kunnen helpen graaaaaag
groeten wesley
|