06-06-2005, 08:20
|
 |
VW Addict
|
|
|
|
2: Er zijn verschillende handelaren die hiervoor speciaal een ophangbeugel hebben (meestal gelijk met een hoes erbij)
4: blauwe hendel naar beneden is grote klep achter het rooster voorop je bus open dus firsse (rij)wind naar binnen, uit mijn hoofd gezegd rechter rode hendel naar beneden is kachel aan. Linker rode hendel regelt waar de lucht uitkomt (zie pijltjes omhoog/omhoog en omlaag/en omlaag) alle hendels omhoog: alles uit.
6: Dit zit volgens mij niet op alle bussen (als het er vanaf de fabriek op zat bij je heb je m-code 616 op het plaatje met codes achter je bestuurdersstoel) Als je achteruitrijverlichting hebt zit er een draad met een losse zekeringhouder vanaf je bobine die richting je versnellingsbak loopt en dan terug naar je achterlichtunit aan de linkerkant. Wellicht lampje en/of zekering kapot? bij mij lag de kabel los :-)
7: het klinkt alsof er een veertje mist bij de vergrendeling (hendeltje rechts) of de hele vergrendeling ontbreekt
8: is je voorruitrubber nog goed?
En, heel belangrijk: Heb je foto's van je bus?!