View Single Post
Old 30-07-2016, 22:21
Jan-Turbo Jan-Turbo is offline
VW Fanatic

De laatste tijd heeeeel weinig aan mn caddy gedaan. Te weinig eigenlijk. Door veel drukte met werk en een verbouwing aan het huis is t project even vrijwel stil komen te liggen. Toevallig kwam er ook nog een vw t3 doka tussendoor. Was niet helemaal de bedoeling maar toch stond ie ineens in mn garage.
De doka is inmiddels zover klaar dat ie naar het rdw kan om een nederlands kenteken aan te vragen. Afspraak staat gepland maar heb m ook te koop gezet omdat ik het toch liever bij mn caddy hou.
Ik heb nu eindelijk 3 weken vakantie en dat is aardig vol gepland. De t3 doka gaat weg en er komt een nieuwe vloer in mn garage.
Ik heb inmiddels contact gehad met het rdw over welke weg te bewandelen voor een kenteken en een omkeuring mbt de motor. In oktober heb ik weer een week vakantie en dan wil ik de caddy bij het rdw door de mangel laten halen. Als dat allemaal slaagt dan wil ik m in diezelfde week meteen doorbrengen naar de spuiter. dan in de winter rustig opbouwen en dan in het voorjaar hopelijk eindelijk eens weer de weg op!