View Single Post
  #8  
Old 28-08-2016, 20:30
AlexVW AlexVW is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2016
Posts: 21
Default Vorderingen

Golf is nu bijna twee weken in m'n bezit en begint al de juiste kant op te gaan.

Dinsdag naar sloop geweest en voor 50€ een hoop plastic en rubbers gekocht
-linksvoor binnenwielkas (foto is de oude, nieuwe was ik vergeten te fotograferen)
-setje rubbers die boven de deuren zitten in het dak
-grilletjes en sierplastic voor de voorbumper
-plastic omkasting van de stuurkolom
-cover voor de pomp en elektronica van het dak in de koffer
-lange rubber die helemaal rond achterkant van het dak gaat








Ook wielen laten uitlijnen en de wagen eens van onder bekeken, enkel kokers zullen opgelast moeten worden, maar das nog niet voor nu. Rest van bodem is kurkdroog en wagen heeft blijkbaar nieuwe draagarm rechtsvanvoor en een recente bosal uitlaat tussenpot, was wel een leuke verrassing.


Verder deze week gedaan/gekocht:

-Nieuwe Pioneer radio en speakers geplaatst

-volledige sloten en klinkenset besteld, deurklinken zitten er al op, de rest volgt deze week. Contactslot gaat nog een dikke pain in the ass worden, heb al wat filmpjes opgezocht en heb het gevoel dat ik nog ga vloeken.

-lelijke oranje kutsticker van m'n voorraamframe afgehaald

-nieuw dak(heujjjjjjjj)

Zo staat de wagen er nu bij



Auto is nu twee dagen op vakantie naar de garage, hier gaan er wat zaken vernieuwd worden
-olie, filters en riemen
-nieuwe spoorstangen
-achterwiel lagers laten bijregelen
-groot nazicht van wat er verder nog nieuw moet komen

To do voor deze week:
-Hopelijk Nieuwe voorruit
-Naar sloop voor andere rechterdeur en motorkap (deur heeft beschadiging en roest, motorkap is gecleaned door de vorige eigenaar en heeft de ruitensproeiers weggedaan.)
Dus andere motorkap erop met ruitensproeiers en geluidsdemping, dit zat er namelijk ook nietmeer.
-Rechtsvoor binnenwielkas ook maar vervangen, snap niet waarom ik enkel de linkse had meegenomen
-schakelpook Wolfsburg edition monteren

So much to do!

By the way, mocht iemand interesse hebben, heb een groot lot golf 3 onderdelen gevonden maar heb geen plaats hiervoor, hele lot vroeg de man 200eur voor. Bumpers, heel veel elektronica en knoppen, grills, veerpoten, versnellingsbakken van polos en nog veel meer!

Tot de volgende update!
__________________
Golf III cabrio 97' - Work in progress
T2b 76' - nog te restaureren

"If one day speed kills me, don't cry, because i was smiling" - Paul Walker
Reply With Quote