View Single Post
  #12  
Old 22-11-2016, 18:13
Joris_MK1's Avatar
Joris_MK1 Joris_MK1 is offline
VW Guru
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 774
Default

Quote:
Originally Posted by Erik Baas
Lijkt me geen goed idee: je mist dan de extra spanning die je tijdens het starten moet hebben. Dat is volgens mij niet voor niks zo uitgevoerd.


Neehoor. De draad van startmotor naar bobine (de zwarte) kun je gewoon laten zitten... Daarnaast rijden we hier niet in Siberiƫ

Voor het mooie zou je een andere geschakelde plus moeten vinden, dat is het makkelijkste. Krijgt de inlaatspruitstukverwarming wel voeding? Het kan eventueel ook nog aan het contactblokje achter je cilinderslot liggen, dat zou je eens na kunnen meten.

Als de zekeringkast inderdaad in orde is dan moet het echt een probleem zijn in de stekkers of het contactblokje. Googlen op 'golf mk1 fuse box' zou wel het een en ander aan informatie moeten geven over wat welke pin doet aan de achterkant. Met name de G (1 tm 8) aansluitingen zijn wel interessant, daar zit ook een geschakelde plus bij.
__________________
Golf MK1
Reply With Quote