View Single Post
  #22  
Old 11-12-2016, 14:06
fcapri's Avatar
fcapri fcapri is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 1,099
Default

hangt er vanaf wat ze willen.
-willen ze de verlichting over de gehele balk
EN/OF
-willen ze de stoplichten over de gehele balk

met die weerstand toe te voegen, krijg je mijn situatie nu:
bij het branden van de lichten, branden de stoplichten op 5W mee. je krijgt dus dubbele achterlichten.



als je dan de remmen indrukt, gaan enkel de buitenste harder branden



als de lichten echter uit zijn, en je drukt dan de rem in, gaan de gewone lichten ook half meebranden met de remlichten (aan 4,6W. mijn gewone lampen in de auto zijn echter 10W). echter hier is het nadeel dat ook je standlichten vooraan half gaan oplichten.



ik heb het gewoon opgelost door een oud knipperlicht van 21W bij te pluggen op de originele plugjes.



bij mij zaten er wel al plugjes op, omdat ik ook een trekhaak heb aangesloten

.

voor iemand zonder trekhaak, gewoon zo aansluiten. echt kinderspel en je krijgt direct dubbel lampen. het mistlicht blijft origineel. wil je dat ook aanpassen, zou je ook gewoon nog een weerstand kunnen bij inpluggen tussen mistlamp en gewone lichten. zo op het eerste zicht moet je dan ook het uiterst rechtse pinnetje onderaan bijkoppelen met een weerstand



ik heb 10weerstanden van 10ohm/10W en 100 klemmetjes onderweg vanuit china, zal dan eens testen met mistlicht ook en hier fotos posten.
massa en plus lijken bij mij bij de mistlampjes ook omgedraaid te zijn (+ zit aan de buitenkant)
__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be
Reply With Quote