35mA is te weinig. daar zou een nieuwe accu, zelf al is het een kleintje van 44Ah, minimaal 30dagen moeten kunnen overbruggen waarna je nog steeds kan starten.
geen nabouw alarm ofzo die erin zit die snachts wat gek begint te doen (knipperlichten laten knipperen enzo)?
en anders toch maar eens de laadstroom controlleren.
je start de motor (ZEKER die amperemeter afkoppelen en je draad terug steken), zet alle verbruikers af en meet de accu spanning. zou iets van 14,1-14,4V moeten zijn.
als je hier minder dan 13,8V hebt, wordt je accu ook nooit opgeladen.
daarna zet je je lichten eens aan. de spanning mag niet meer dan 0,3V zakken.
dus als je onbelast 14,4V hebt, moet je met lichten aan zeker nog 14,1V hebben. als de spanning lager is, is je dynamo slecht. als je dan bv lichten, ruitenwissers en verwarming aan hebt staan, dan loopt je accu al rijdende leeg.
als dat allemaal ok is, heb je volgens mij een slechte accu, laat die dan eens nameten in een garage (die hebben daar een toestel voor, ikzelf heb ook zo een ding)

__________________
Daily drivers: Toyota prius 3 - Ford P100 1.8TD
Oldtimers: Golf2 1.6D '91 - Ford Capri 2.0V6 '79, 3.0V6 '79 - Sierra XR4i 2.8iV6 '83 - Audi 80 Avant 2.6V6 '93
http://www.fordcapri.be