28-12-2016, 20:10
|
 |
Forum junkie
|
|
|
|
Ben er maar eens wat verder op ingedoken:
Denk dat je op de draadkleuren moet gaan zoeken die te zien zijn op de foto van het bakje.
De stekkers die jij toont zijn sowieso 1 polig en dat zijn ze dus niet. (uit ETKA kan ik halen dat die voor handrem en brandstofpomp zijn)
De belangrijkste stekker is wel dezelfde type alleen 2 polig.
Die heeft een gele stekker en geelkleurige kabels.
Ik zie op de achtergrond in elk geval een gele 2 polige zitten. Met gele draden. Die bij de ty-wrap.
Volg de kabels vanaf die stekker maar eens beide kanten op. Vermoed dat het die is.
Als het goed is hangen er nog ergens 2 witte connectoren die beide 2 polig zijn en verschillende vormen hebben. Draadkleuren rood en bruin. Monden uit op een kabel met zwarte stekker (zoals op de foto van het bakje te zien is)
Deze zijn iets minder belangrijk om te vinden, plus en min bij mijn weten, dus die zou je ook elders vandaan kunnen halen.
Bij de ecu zie ik dat het weer afwijkt van andere kabelbomen. Sowieso hoort het relais dat daar zit, normaal gezien niet op die plek. Er zitten er normaal 2 bij elkaar in de buurt van de ecu, maar niet op die schroef.
Maar inderdaad is die kabel van G40 (en 3F) 3 polig en zit de oliedruksensor weer op een andere kabelboom.
Op die stekker zit wel de diagnosekabel (geelkleurig) Die zou je dus kunnen gebruiken om continuïteit te meten.