Nou,
Al met al viel het reuze mee, speling op de turbo was goed. Dus dat is weer een meevaller.
Bak gaat er volgende week onder vandaan voor revisie, het lijkt erop dat de lagers van de as op zijn, hij giert in zijn 1,2,4 en 6, en 3 en 5 zitten op de andere as (als het goed is). Schijnt een vaker voorkomend probleem te zijn.
Er valt mee te leven maar ik stoor me aan dat soort dingen ondanks dat er al wat km's op staan. Ook komt er een nieuwe koppeling, drukgroep, druklager en 2massavliegwiel onder, aan de historie te zien zouden deze in 2013 vervangen zijn bij 190k maar ik hoor het massavliegwiel duidelijk. Misschien dat het nog wel redelijk goed is maar ik wil goed beginnen, dus alles gaat er nieuw onder daar voorkom ik een hoop gezeik en gedoe mee.
Gisteren ook eindelijk een setje wielen aangeschaft.
Het zijn toch old rs4's geworden, uiteraard originele maar wel opknappers. Hoop ze met de lente klaar te hebben maar dat is even afhankelijk van wat de kosten zijn voor de bak.
Hier streef ik naar, oem look maar toch best wel bruut. De speedlines etc. Komen nog wel een keer maar aangezien ik er dagelijks mee moet rijden en er bij mij in de buurt veel gaten in de weg liggen denk ik dat 18" beter is.