Nou het is weer zover die auto heeft weer kuren.
Er is ook geen touw aan vast te knopen wat er nou aan de hand is , ik had een half jaar geleden dat ie niet meer wilde starten en na de ecu codes te wissen had ik geen problemen meer ondervonden.
Nu had ik 2 weken geleden op dinsdag avond de polo thuis gezet op de parkeerplek.
Volgende dag wilde ik weg en startte de motor opeens niet meer , na doorstarten (wel weer benzine lucht) en wat gas geven toch de motor draaiend gekregen.
Na 10 minuten rijden auto uit , 10min later startte het dat kreng weer niet.
Weer doorstarten , gas geven , sputterende start.
Daarna rijdend totaal geen problemen meer gehad en reed alsof er niks aan de hand was.
Bij de auto materialenzaak spullen gehaald en toen startte de auto helemaal niet meer.
Een vriend heeft toen ter plekke de auto uitgelezen.
Dit kwam er uit.
Alle codes gewist en de motor startte meteen , ik reed naar huis en heb op de parkeerplek meerdere keer achter elkaar gewoon kunnen starten.
Volgende dag weer niet starten , heb er een andere bobine op gezet (aangezien dit vorige keer ook verschil gaf) en ik startte de auto meteen en hij liep zeker 10 minuten stationair zonder gedoe.
Ik denk ik probeer even naar de supermarkt een kort ritje van 5 min.
Nou hou maar op ....ik was de straat nog niet uit en de motor valt zomaar uit en na 5x de sleutel om liep ie weer en reed alsof er niks aan de hand was.
Naar huis toe weer 3x uitgevallen en nu start de motor sputterend, ik durf er geen rit meer mee te maken omdat het zo'n onregelmatig iets is.
Ik heb alle stekkers van de injectoren etc schoon gemaakt , alle massa's bekeken/schoongemaakt , de temp sensoren zijn half jaar oud , beide sleutels geprobeerd ivm de immobilizer (kijken of dit verschil gaf), ecu eruit gehad en alle contacten bekeken/schoon gemaakt maar niks maakt uit wat ik doe.
Is er iemand die nog een ingeving heeft waar te beginnen?