Beetje een late reactie van mij, ik was even in het buitenland.
Quote:
Originally Posted by VW-WOBSHOP
Je kan de onderdelen vinden via www.vw-wobshop.nl
als je verdere vragen hebt, stuur mij dan even een pbtje.
|
Ik zal je straks even een pm sturen.
Quote:
Originally Posted by Putje
Je zou eens kunnen kijken op:
Werk34.de
Wobshop.nl
Golf1onderdelen.nl
Die hebben vaak van een aantal onderdelen imitatie en origineel op de site staan
|
Thnx, werkt34.de had ik nog niet gevonden. Ze hebben volgens mij alleen niet veel origineel spul. De expert zei dat ik beter de prijzen kon opvragen/opzoeken voor origineel om teleurstelling te voorkomen wanneer de kwaliteit/pasvorm tegenvalt. En omdat de huidige onderdelen gewoon origineel zijn en ik daar dus ook recht op zou hebben.
Quote:
Originally Posted by Der Typ Siebzehn
www.golf1onderdelen.com
Daar staan oa steenslagkappen voor € 40, maar dat zullen waarschijnlijk geen grijze zijn, steenslagkappen zijn nog maar lastig in grijs ergens uit te halen tegenwoordig.
|
Dat zijn volgens mij inderdaad geen grijze, maar wel origineel

Ik denk dat grijs sowieso een onmogelijke missie wordt als nieuw onderdeel..
Quote:
Originally Posted by Marco R29
Dat is wel pech hebben voor je zeg.
Bizar, maar gelukkig, dat alleen die onderdelen gesmolten zijn.
Zou verwachten dat je tankklep en de raamrubbers dan ook niet best meer zijn.
Grijze plastic onderdelen zijn idd lastig te vinden, en mocht je bumpers vinden, trek dan maar je portemonnee. Been there, done that.
Dat gezegd hebbende, als je een adres vindt voor grijze steenslagkappen, dan zou ik dat graag weten, daar ben ik ook nog naar op zoek.
Succes met de afhandeling!
|
Ja ik was die nacht toevallig ook net niet thuis, schrok me ook dood toen mijn auto de volgende ochtend niet meer op die plek geparkeerd stond en ik wel een afgebrand huis zag staan. Maar ze hadden hem weggesleept nadat het geblust was omdat ze in de grond moesten zijn om leidingen af te sluiten. Ik was toen wel opgelucht dat ik mijn auto wel zag staan op het eind van de straat met beperkte schade.
Quote:
Originally Posted by Reddy
|
Ah top! Dit lijkt wel op grijs inderdaad
Er is overigens toch alleen zwart of grijs geleverd? En geen verschillende versies van grijs? (al zal de mijne ondertussen wel al verkleurd zijn)
Quote:
Originally Posted by VW-WOBSHOP
|
Deze zijn zwart toch?
Weet iemand toevallig ook waar ik dat rechter spiegel afdekrubbertje kan vinden? Of het VW nummer ervan? Ik wil de auto graag origineel houden dus dan wil ik dat rubbertje ook weer daar terug hebben.
Ik denk dat ik sowieso op verschillende sites aangewezen zal zijn voor de onderdelen als ik alles origineel wil hebben. En ik ben bang dat als die grijze steenslagkappen niet gaat lukken om te krijgen dat ik dan een complete set voor zwarte kappen + bumpers moet gaan zoeken. Maar mijn bumpers hebben ook zo'n chromen strip, klopt het dat de meeste die te koop zijn (nieuw) zonder chromen strip zijn? Want met chromen strip is toch een luxere uitvoering en gewoon alleen plastic de standaard uitvoering?