View Single Post
Old 08-06-2005, 23:11
w3zl01d w3zl01d is offline
Forum regular

Send a message via MSN to w3zl01d

ik had dat afstellen van het pookje ook al van mn opa gehoord die vroeger allemaal van die bussies heeft gehad en bedankt voor text en uitleg gasten
ik denk niet dat mn rubber kapot is of lek is want voor mn raam aan de binnekant zit geen roest buitenkant ook niet mischien onder het rubber ?? zou kunnen..
ben nu bezig met betimmeren van de auto kheb alles eerst in de tectyl grondverf etc gezet vloer legt al en boven op het dekje ligt ook al hout en ik heb alle zij panelen voorzien van nieuw hout nu het dakje nog en dan alles bekleden..
ik ben 22 en heb niet super veel geld dus ik ga mn busje mooi maken en alles onderhouden kijk als je alles perfect wilt hebben moet je aan restauratie beginnen ten eerste geen ruimte waar ik dat kan doen en ten 2de al mn geld gaat er dan in zitten
ik maak de bus zo zodat ik mn bmx achter in kan gooien naar keulen kan rijden en daar gewoon 1 nachtje in mn bus kan slapen en dan volgende dag gewoon de hele dag kan vliegen op mn bmx en dat scheelt mij een hoop gezeik kwa ruimte en waar laat ik me fiets als ik ga slapen enzo ik plaats morgen wel wat fotos van mn bus

groeten wesley
Reply With Quote