Beetje Up to date houden dan maar..
Verbindingsstuk tussen de Bosch 044 pompen klaar bij de lasser en ff proefpassen:
Uniballs met draadbussen en plaatjes laten snijden voor de nieuwe stuurkolom:
Zelf een adapter gedraaid tussen stuuras en quick release:
Stuurkolom met draadeind als voorbeeld voor de juiste lengte:
WMI tank gekocht, zelfde stijl als de brandstoftank.. test..
Intrax camberplaten en "custom veren"
Definitieve stuuras laten maken door Mike!
Moet nog wel iets aangepast worden en omgebouwd worden naar electrisch:
Het magische moment na al die jaren in en op een frame. In de 2 takels en weer op z'n pootjes:
Sachs RCS200 900+NM Race-koppeling met vliegwiel, friction diamant schijf en Bar-Tek bouten van Tim overgenomen nieuw:
Auto opgeladen en naar de bandenboer om te zorgen dat de wielen recht onder de auto staan + voor juiste camber:
Auto staat nu bij Mike van Nunen voor wat laswerk waar ik niet aan wil beginnen(schutbord, verbrede wielranden op maat)
Bakken op bodem eraf, schutbord al gedeelte netjes gemaakt en bij de rdw geweest om m'n chassisnummer om te slaan, zegel gekregen. Moet nog terug als m'n nummer eruit is om het op een andere plek in te laten slaan:
Platen laden snijden door peter, dimple die erdoorheen en dan krijg je A en B stijl raamgussets:
Op maat wielranden, nog niet klaar maar begint iets te worden:
VEMS ECU - Kabelboom - Electronic Throttle Control overgenomen van Tim nieuw afkomstig van DP Engineering. Binnenkort langs voor wat dingen te bespreken en een Aim MXS Strada dash te bestellen(na een gesprek in december met de importeur van NL)
Deze week radiateur binnen gekregen voor de watergekoelde intercooler(de kleine) en nu wachten tot de oliekoeler binnenkomt. Komt nog wat aanpaswerk bij kijken maar wordt een mooi koelpakket..
Dit was het een beetje, tot de volgende update..