15-04-2017, 06:57
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
vind het zelf wel een hele berg centen voor zoiets (wetende dat ze nieuw toen rond de 30.000 gulden waren )
aan de andere kant ,ik kan er maar weinig minpunten aan zien..
ok ,de grille hoort niet en inderdaad de imitatiebumpers..en de achterlichten misschien ook wel..Pirelli wielen ..tsja die zijn zo gewisseld
ook geen foto's van de onderkant,die voor dat geld zeker netjes moet zijn..geen ladingen Bitac en roestige leidingen etc
verder is het koekentrommeltje zeker in nieuwstaat..probeer er zo maar eens eentje te restaureren ..gaat bijna niet lukken ,en als je gaat uitbesteden aan een erkend bedrijf (Bart Holland o.i.d)dan zou je achteraf gelijk het bedrag betaald willen hebben dat deze moet kosten..
en dan heb ik het nog niet over de zoektocht naar onderdelen en om deze nieuw of anders amper gebruikt te vinden ,al is dat iets makkelijker dan 10 jaar geleden
het is daardoor zeker te zien dat men begonnen is met een hele mooie basis ,dwz geen rotte frikandel..daarvoor 'klopt' alles te goed..
de dorpelranden zijn lijnrecht ,voorschermen hangen mooi deuren idem..zou me niet eens verbazen dat mede omdat het een Italiaan is ,er nauwelijks aan gelast hoefde te worden..
spuitwerk is ook netjes ,zowat mooier dan fabrieks ,en ook dat valt niet mee dat ,Inarizilver is een vervelend kleurtje om bontvrij te spuiten..zeker als alles 'los' gespoten is..
persoonlijk vind ik het jammer dat het geen 83er is..met een DX erin..maar bij gebrek aan beter?
nogmaals het is gruwelijk veel geld..maar er gaan ook M3's uit 87 weg voor 2x zoveel tegenwoordig
dus heb je je vakantiegeld over een maandje ,sla toe zou ik zeggen..(krijg je wel zo'n lelijk nieuw kenteken erop maar goed)
en ja de spiegels horen zo..het lijkt mij vanwege wat details ook een 81er van modeljaar 82..
|