ook weer eentje wat een goede basis is geweest..
buitenkant mooi overgespoten..nieuwe bumpers wielkastverbreders en voorspoiler eraan..
wieltjes opnieuw gespoten..interieur gereinigd ,al zal de linkerstoel binnen de volgende 5 a 10.000 km doorgesleten zijn..dat reinigen zal nodig geweest zijn want iemand heeft flink zitten roken in dat ding..alle schakelaars en knoppen zien geel van de nicotine.de tellernaalden ook knal geel...de lichtschakelaar waarschijnlijk niet want dies van het latere type cabriolet..
ook hadden ze het zilveren biesje halverwege de zijkant even moeten aantippen met superlijm dat laat rechts los in de deursponning nu..maar das niet zo erg ..
het is maar een auto van 20.000 ..
spiegelvoeten bladderden vroeger na 5 jaar al af..beetje schuren ,primeren en satijnzwart erop oogt een stuk netter..
hoedenplank is ook doorgezakt in de hoeken bij de achterbank
maar ja het is maar een auto van 20.000
motorisch is er volgens mij niks aan gedaan..met deze kilometerstand (die volgens mij WEL klopt )ben je binnen de kortste keren aan de beurt voor een nieuwe koppeling en drukgroep..kleppendekselpakking zweet..
maar hij kost ook maar 20.000..dus niet klagen..
resume..ergens best jammer dat het maar een deelresto geweest is..voor dit klein beetje centen

had hij gewoon helemaal uit elkaar geweest moeten zijn..
motor idem ,voor mijn part een koprevisie wat pakkingwerk etc..
kofferbak en motorruimte even mee spuiten ..
en jongens als je bezig bent..een setje nieuwe emblemen rondom..de raamrubbers schoonmaken en de ruitenwisserarmen even stralen en coaten..dat kost toch niet heel de wereld..je bent toch bezig..
of was het puur om snel geld te maken..aangezien zoiets tegenwoordig zoveel geld waard is blijkbaar..(is het nog steeds niet)
degene die hem klaargezet heeft heeft wel zijn huiswerk goed gedaan..alles klopt qua bouwjaar..
nogmaals dit was een leuke GTI voordat hij gespoten werd ,met normale gebruikssporen en weinig roest..met een waarde van 5-6000..
maar het is nu zeer zeker geen GTI in concoursstaat..
afhankelijk van hoe hij loopt ,rijd,stuurt, schakelt, zal hij ergens rond de 8 tot 10,000 waard zijn ..(reeele taxatiewaarde)
never nooit geen 20,000..
de Inarizilveren van een tijdje terug DAT was een gerestaureerde..
ik heb in 94 precies zo een zwarte gehad voor de handel ,en die heb ik toen ook in de staat net als deze uit de ad weer door verkocht..even strakgemaakt ,overgespoten ,cockpitspray over de bumpers en verbreders ,shamporell door het interieur..en hoppa weg ermee..voor ik meen 5000 gulden ...zo ging dat..