View Single Post
  #545  
Old 12-06-2017, 07:45
DutchWilco's Avatar
DutchWilco DutchWilco is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,167
Default

Quote:
Originally Posted by Pewi Vwteam
Mooi werk 👍 🏻moet hij ook op kenteken of special voor circuit?


Goedemorgen,

Ik bouw hem volledig op voor het circuit, maar hoop hem nog binnen de lijntjes te kunnen bouwen zodat ik er af en toe ook de weg mee op kan.
Uit ervaring weet ik dat ze bij het RDW een stuk makkelijker zijn als het om een echte motorsport-auto gaat tov van het tuning-gebeuren.

Een Rally-auto zit ook maar weinig origineel aan en moeten ook voorzien zijn van een geldige APK en valt in dit zelfde vakje en zelfs de Dakar-auto's zijn voorzien van een geldige APK en verzekering. Gewoon zeggen dat het om een rally-auto gaat en dat je hem APK in orde moet hebben om van proef naar proef te kunnen rijden en het bivak natuurlijk

Door gezondheidsproblemen was ik van plan om hem voor straatgebruik klaar te maken, maar mijn hart is terug hersteld zodat ik weer gezond genoeg ben voor een doktersverklaring en ben nu druk bezig met sporten om weer zo fit mogelijk te worden. Is immers toch nog mijn grootste wens waardoor ik er echt alles aan doe om dit te kunnen realiseren.
Ik doel op het time-attack door de vrijheid in techniek, maar dat zie ik later nog wel, eerst maar eens wat doorbouwen

De Kaps Sequentiële bak is in de maak, en de 4wd staan inmiddels vast. Over de motor ben ik nog steeds niet uit, want een atmosferische 2.5 5-cilinder had ik het mooist gevonden, maar kan niet meer mee komen tussen het turbo-gebeuren. Omdat ik hier nog een CDL (2.0 TFSI) heb staan met maar 35k op de klok, zit ik er nu over te denken om deze hier voor op te bouwen en met het KMS er op ivm de seq-bak wat met een originele ECU niet aangestuurd kan worden.
Reply With Quote