Oh ja, was helemaal vergeten dat hier een digitale ontsteking op zat.
Ben namelijk de golf 1 met contact punten gewend.
Mijn eerste auto was een honda civic mk3 uit 1989 praktisch hetzelfde als
de crx.
Voordat ik daar aan begon te sleutelen zat er een mono/singlepoint-injectie op.
Maar dat was een unit met alleen een gasklep en luchtmassa sensor. De injector zelf zat op de inlaat.
Vandaar dacht ik dat als de injector, gasklep en alle sensors in 1 unit zit, dat je dit een monojet noemde.
Weer wat geleerd.
Maar goed.
Door al je info zie ik in dat een 6n1 niet de beste optie is.
Ik zal van de week even contact op nemen met poloservicebrabant in waalwijk.
Hun zullen ook genoeg kennis en onderdelen hebben om mij verder te helpen.
Alvast bedankt voor alle info, The Maxx.
Jij weet waar je het over hebt.
Als ik van de week alle onderdelen heb, zal ik hier even laten weten hoe het is gegaan.
Daarna zal ik wel een thread maken met de ombouw.
Nogmaals bedankt
