View Single Post
Old 02-07-2017, 14:30
The_Maxx's Avatar
The_Maxx The_Maxx is offline
Forum junkie

Send a message via MSN to The_Maxx

Quote:
Originally Posted by richardwbb
Tot mijn verbazing zat op die ene foto het stadslichtje, onder, alsof de foto op zou kop zou kunnen staan.

Kijk jij rechtop naar je lamp dan als je eroverheen hangt?

Volgens mij heeft diegene geprobeerd de betreffende foto zo te maken dat je ziet wat je zelf ook kan zien als je er overheen hangt.
En het lijkt in dit geval om de lamp aan bijrijderskant te gaan.

Quote:
Originally Posted by richardwbb
Maar, ik ben benieuwd of ik dan niet handig genoeg ben geweest en dat dit dan -kennelijk- zonder bijkomstig gereedschap, mogelijk is. Toch nog even een vraag, dat "kapje", dat 'om' het stadslichtje zit, die neemt het stadslichtje mee, dan?

Tis gewoon zonder speciaal gereedschap mogelijk. Ookal is de ruimte nogal beperkt.

Die rubberen afdekking is er zo af te halen.

Lampje zit in een houder wat gelijk de fitting is. En ja dat is 1 geheel.
in de beschrijving staat letterlijk dat je deze gewoon eruit kan trekken (niet aan de draden trekken!) en dan komt die los.
Het kan echter zijn dat je hem iets moet verdraaien.
Lampje zelf kun je vervolgens weer uit de fitting trekken. Daarna een nieuwe er in (wel zorgen dat je die met schone doek afveegt of sowieso niet met je vingers aanraakt)

Mocht je trouwens geen duits kunnen (aangezien ik nu eigenlijk alleen vertaald heb wat er op die pagina stond) bestaat er nog altijd google translate he