20-07-2017, 03:44
|
 |
Postwhore
|
|
|
|
wat is jouw probleem nou dan?
als die auto hier jarenlang heeft rondgereden ,en waarschijnlijk ook ooit wel eens apk gekeurd is cq in een verkeerscontrole of kentekencheck heeft gezeten,kan er toch vrij weinig mee aan de hand zijn
je zegt zelf al dat het een schade auto is geweest..en dat je geen opgelapte auto wil?
dat is toch min of meer hetzelfde toch?, hoeft niet, maar als je super kritisch bent en kennis van zaken hebt vind je altijd wel iets..
en wat betreft omkatten..mocht dat zo zijn dan is de huidige eigenaar blijkbaar toch niet eerlijk genoeg tegen je ,want die is daar waarschijnlijk zelf bij geweest..
volgens mij kon de verzekering ook geen auto in beslag nemen enkel de politie..maar ik weet niet zeker hoe de procedure daarvoor in Duitsland was/is..
wat er toendertijd met de auto gebeurt is ,gaan ze een particulier sowieso niet vertellen.
ik heb zelf meerdere keren mooie auto's gekocht via via bij de belgische domeinen in Antwerpen,en vervolgens ingevoerd..
waaronder een Jetta die vol kogelgaten zat..jaren naderhand pas achter gekomen dat hij tussen auto's gestaan had op een parkeerterrein van een Delhaize tijdens een aanslag van de bende van Nijvel..daar hing echt geen labeltje aan hoor..
de reden waarop die Belg hem waarschijnlijk niet gekeurd zou kunnen krijgen ,is misschien omdat voor dat type auto in Belgie geen typegoedkeuring is afgegeven of net wat Dukerider zegt ,dat er een motor inzit wat ze in Belgie liever niet zien of kennen..
als je hier een TDI in een Golf 2 diesel legt ,gaat geen 1 apk keurmeester hierover moeilijk doen ,in Belgie is dat anders ..
nogmaals ik snap het probleem verder niet,als de auto gewoon netjes is en hij blijft gewoon in Nederland ,waar is dan de drukte..hij rijd immers al jaren hier rond..
en naar Pon bellen ?man ze zien je al aankomen..die weten echt van zoiets niks, RDW net zo..
als hij toen ooit werd aangeboden als total losse duitse schadewagen ,wilde dat echt niet zeggen dat er niets van over was..een gat in een dorpel was toen al genoeg om hem total loss te verklaren waardoor importeren al gelijk een stuk financieel aantrekkelijker was..
|