Beste allemaal,
Ik zal mij eerst eens voorstellen, ben nieuw op het forum!
Ik ben Benjamin, sinds kort trotse eigenaar van een zeer strakke golf 2, paar puntjes aangepakt voor de apk en daar is die ook doorheen, kan er weer even tegenaan! Zal eerdaags even een foto posten
Nu heb ik een klein vraagje wat denk ik door echte golf kenners wel te beantwoorden is..
Mijn golfje start, rijd en loopt fantastisch! Heb hem 2 weken in bezit en even de standaard dingen aan gedaan, nieuwe waterpomp(SKF) en distributieriem. Ook zag ik dat het thermostaat huis iets zweette, dus gelijk het huis, de thermostaat zelf en de beide (blauwe en zwarte) sensoren vervangen voor nieuwe onderdelen!
Echter als ik de motor start en stationair laat draaien stijgt de temperatuur meter netjes naar 90graden, gaat de fan aan en zakt de temperatuur weer iets, top dus! Maar als ik de snelwegen op ga(110/120 km/h) blijft de temperatuur tussen een kwart & de helft van de temp meter staan, de motor komt dus niet op de bedrijfs temperatuur.
Weet iemand wat er hier aan de hand is en hoe ik dit kan oplossen, had graag dat de stralende golf ook op bedrijfs temperatuur kan draaien
Alvast bedankt!
Mvg Benjamin