Thread: Jettaraketta
View Single Post
Old 12-06-2005, 11:52
ruben ruben is offline
Forum Regular

Hoi!

heb 'm gisteren voor het eerst lopend gehad. Heb de paarswitte draad van de bobine op de brandsofafluiter gezet van de brandstofpomp. Deze geeft een plus op contact en bij het starten.
Bij een automaat zit er een blokje met kabelboom bij de keuzehendel. De roodzwarte draad zet je op het lipje van de startmotor. De rode draad weet ik niet waarvoor die is. De twee andere draden zet je op de lipjes op de versnellingsbak. Deze bedienen de achteruitrijdt verlichting. De sensor op het mondje voorop het blok behorend bij het gloeisysteem heb ik niet aangesloten. Ga een stroomkring maken met relais, gloeistiften en een schakelaar. Door het relais kan je een normale schakelaar in de kring opnemen.

Om het gat dat de keuzehendel van de automaat achterliet op te vullen heb ik een plaatje gemaakt van een oude koelkast deur.

Ik heb nu wel nog een probleem. Het blok loopt maar krijgt te weinig diesel. Bij volgas loopt ie zoals ie normaal stationair hoort te draaien. Ik heb gedacht dat misschien de leidingen van het benzine blok te dun zijn?
Misschien weet iemand of een jetta 1.5 automaat uit 1980 een opvoerpomp in de tank heeft? Misschien dat deze geen stroom krijgt en dat dat het probleem is.
Over het vervangen van de leidingen ben ik benieuwd of er mensen zijn die daar ervaring mee hebben. De mijne moet nog rdw gekeurd en mag je van hen rubberen leidingen onder je wagen hebben.
Ook kon ik niet helemaal zien hoe je precies bij de uitmonding van de tank komt. Zit deze bovenop de tank en moet de tank eraf om deze te bereiken?

Grt,

Ruben
Reply With Quote