View Single Post
  #13  
Old 12-06-2005, 12:37
Henk_Pigo's Avatar
Henk_Pigo Henk_Pigo is offline
Postwhore
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,353
Default

Quote:
Originally Posted by vwmk2driver
misschien weten sommige het al maar 2 topics in een beetje zelde richting.
maar heb wat vragen over de bodem van mijn golf 1 die ik laat stralen. voor de restauratie :biggrin:

ik heb laatst rond gevraagt wat er op mijn bodem moet komen na het stralen.
de 1 zegt epoxy. eigenschappen hier van zijn
- vocht dicht
- je kan er over heen plamuren.
-erg kostbaar

heb bij een volvo restaurateur geinformeerd die ook de rx spullen leveren.
heb daar info voor gewonnen maar hij raden mij rx af voor kaal staal.

dus dat word het niet.

hij had het over korreles ofzo.

eigenschappen hiervan zijn.
-vocht dicht
-net als epoxy over plamuur baar.
-minder duur
-een toegevoegt middeltje wat roesten van binnen uit tegen gaat.

persoonlijk denk ik dan dan dat korroles beter is kwa prijs en + dat je die ene toegevoegte middel er in hebt.

wie hebben er ervaring met korreles.

of wie weet nog iets?

gr frank


Je bedoelt Corroless volgens mij.
Dit is idd een hele goed lucht/vocht dichte grondverf. Op zichzelf heeft het een redelijk roestverwijderend vermogen, ik heb er in de tijd de draagbalken van mijn golf 1 mee ingesmeerd en dat is bijna 1,5 jaar geleden. Er is nog niks geen roest doorheen gekomen, ik had het dikste roest met een flex met staalborstel weggehaald.
__________________
- 1981 Audi 100 CD5E
- 1983 Golf C 1.3 rood
- 1983 Golf C 1.6D geel
- 1982 Jetta 1.3 legergroen
Reply With Quote